Hallgatói félfogadás a TO-n

Hallgatói félfogadás a TO-kon

Utolsó frissítés: 2024 szeptember 11.

Ügyintézési idő

Személyes és telefonos ügyintézés a campusok Tanulmányi Osztályán az alábbi félfogadási rend szerint történik:

  • hétfő:  9.00 – 12.00 óra
  • kedd: a félfogadás szünetel
  • szerda: 9.00 – 12.00 óra
  • csütörtök: 9.00 – 12.00 óra
  • péntek: ügyeleti rendben a levelező munkarendű képzések hallgatói részére 2024. október 18-ig 12.00 – 15.00 óra között.

A hallgatói félfogadási idő betartása minden hallgató részéről elvárt, a hallgatói félfogadási időszakokon kívül a Tanulmányi Osztály munkatársai a különböző háttérmunkákat végzik.

A félfogadási időn kívül kérjük a tanulmányi előadókat az e-mail elérhetőségeken keresni.

Tanulmányi előadók elérhetőségei

Az egyes képzések és évfolyamok tanulmányi előadói megtalálhatók a Tanulmányi Főosztály menüpontban és a campus honlapon, illetve a NEPTUN TR-ben a képzési adatok alatt.

Tanulmányi ügyek intézése

Minden hallgatónak saját magának szükséges és célszerű intéznie a tanulmányi ügyeivel kapcsolatos feladatait, ügyeit, amelyeket az illetékes campus tanulmányi osztályon tehet meg.

A tanulmányokkal kapcsolatos főbb információk az Oktatási Igazgatóság, az Intézetek és a campusok honlapjain megtalálhatóak.

Az első és legfontosabb feladat az Oktatási Igazgatóság honlapján és a campus honlapokon található információk elolvasása, hogy felkészülten fordulhasson a tanulmányi ügyintézőkhöz, ezzel megkönnyítve a saját helyzetét és az ügyintézés menetét.

A legtöbb fontos információt megtalálja az Oktatási igazgatóság honlapján és a NEPTUN TR-en keresztül. A hallgatói csoportok és évfolyamok tájékoztatása elektronikusan, a NEPTUN TR-en kívül e-mail üzenet formájában is történhet. Ezért a beiratkozáskor (beiratkozási lapon) kiemelten fontos pontos és rendszeresen olvasott e-mail cím megadása, melynek változása esetén az új e-mail címet haladéktalanul be kell jelenteni a Neptunon keresztül vagy a tanulmányi osztályon.

A tanulmányi ügyeket a tanulmányi ügyintézőjénél a hallgatói fogadóórák alatt tudja személyesen vagy telefonon intézni.

A NEPTUN TR-en nagyon sok kérelemtípus sablonja elérhető, így ezen kérelemtípusok esetében kérjük a Neptun kérvénykezelő használatát, ezzel is gyorsítva az ügymenetet. Papír alapú kérelmet csak abban az esetben fogadhat be a Tanulmányi Osztály, amennyiben az adott kérelem típusra nem létezik elektronikus, a NEPTUN TR-en keresztül benyújtható kérelem sablon. A papír alapú kérelem személyesen félfogadási időben vagy postai úton – az adott campus postacímére – nyújthatók be. Amennyiben valamely kérelem típus, mely a NEPTUN TR-ben szerepel, de adott időszakban nem érhető el, annak általában az az oka, hogy az adott kérelemtípus benyújtási időszaka lejárt, tehát a kérelem papír alapon sem terjeszthető elő.

A hallgatói jogviszony igazolás kiállítási igényüket a NEPTUN TR/Ügyintézés/Kérvények menüpont alatt az Igazolás igénylő kérelem c. kérvény alatt adhatják be.

Diákigazolvány átvétel és érvényesítés csak és kizárólag személyesen lehetséges. A diákigazolvány ügyintézéssel kapcsolatos információk az Oktatási Igazgatóság honlapján a Tanulmányi információk/ Diákigazolvány menüpont alatt megtalálható.

Az elkészült oklevelek átvételére kizárólag személyesen félfogadási időben van lehetőség.