Hallgatói félfogadás a TO-n - MATE Oktatási Igazgatóság
Hallgatói félfogadás a TO-n
Hallgatói félfogadás a TO-kon
Utolsó frissítés: 2024 szeptember 11.
Ügyintézési idő
Személyes és telefonos ügyintézés a campusok Tanulmányi Osztályán az alábbi félfogadási rend szerint történik:
- hétfő: 9.00 – 12.00 óra
- kedd: a félfogadás szünetel
- szerda: 9.00 – 12.00 óra
- csütörtök: 9.00 – 12.00 óra
- péntek: ügyeleti rendben a levelező munkarendű képzések hallgatói részére 2024. október 18-ig 12.00 – 15.00 óra között.
A hallgatói félfogadási idő betartása minden hallgató részéről elvárt, a hallgatói félfogadási időszakokon kívül a Tanulmányi Osztály munkatársai a különböző háttérmunkákat végzik.
A félfogadási időn kívül kérjük a tanulmányi előadókat az e-mail elérhetőségeken keresni.
Tanulmányi előadók elérhetőségei
Az egyes képzések és évfolyamok tanulmányi előadói megtalálhatók a Tanulmányi Főosztály menüpontban és a campus honlapon, illetve a NEPTUN TR-ben a képzési adatok alatt.
Tanulmányi ügyek intézése
Minden hallgatónak saját magának szükséges és célszerű intéznie a tanulmányi ügyeivel kapcsolatos feladatait, ügyeit, amelyeket az illetékes campus tanulmányi osztályon tehet meg.
A tanulmányokkal kapcsolatos főbb információk az Oktatási Igazgatóság, az Intézetek és a campusok honlapjain megtalálhatóak.
Az első és legfontosabb feladat az Oktatási Igazgatóság honlapján és a campus honlapokon található információk elolvasása, hogy felkészülten fordulhasson a tanulmányi ügyintézőkhöz, ezzel megkönnyítve a saját helyzetét és az ügyintézés menetét.
A legtöbb fontos információt megtalálja az Oktatási igazgatóság honlapján és a NEPTUN TR-en keresztül. A hallgatói csoportok és évfolyamok tájékoztatása elektronikusan, a NEPTUN TR-en kívül e-mail üzenet formájában is történhet. Ezért a beiratkozáskor (beiratkozási lapon) kiemelten fontos pontos és rendszeresen olvasott e-mail cím megadása, melynek változása esetén az új e-mail címet haladéktalanul be kell jelenteni a Neptunon keresztül vagy a tanulmányi osztályon.
A tanulmányi ügyeket a tanulmányi ügyintézőjénél a hallgatói fogadóórák alatt tudja személyesen vagy telefonon intézni.
A NEPTUN TR-en nagyon sok kérelemtípus sablonja elérhető, így ezen kérelemtípusok esetében kérjük a Neptun kérvénykezelő használatát, ezzel is gyorsítva az ügymenetet. Papír alapú kérelmet csak abban az esetben fogadhat be a Tanulmányi Osztály, amennyiben az adott kérelem típusra nem létezik elektronikus, a NEPTUN TR-en keresztül benyújtható kérelem sablon. A papír alapú kérelem személyesen félfogadási időben vagy postai úton – az adott campus postacímére – nyújthatók be. Amennyiben valamely kérelem típus, mely a NEPTUN TR-ben szerepel, de adott időszakban nem érhető el, annak általában az az oka, hogy az adott kérelemtípus benyújtási időszaka lejárt, tehát a kérelem papír alapon sem terjeszthető elő.
A hallgatói jogviszony igazolás kiállítási igényüket a NEPTUN TR/Ügyintézés/Kérvények menüpont alatt az Igazolás igénylő kérelem c. kérvény alatt adhatják be.
Diákigazolvány átvétel és érvényesítés csak és kizárólag személyesen lehetséges. A diákigazolvány ügyintézéssel kapcsolatos információk az Oktatási Igazgatóság honlapján a Tanulmányi információk/ Diákigazolvány menüpont alatt megtalálható.
Az elkészült oklevelek átvételére kizárólag személyesen félfogadási időben van lehetőség.